PRAKTIKPLATS IKEA COMMUNICATIONS AB

Internship at IKEA Communications AB in Älmhult, Sweden. | qandvictoria.wordpress.com

IKEA Communications AB

Tack vare gårdagens fantastiska överraskning fick jag lite mera energi för att fortsätta mina studier som formgivare. Jag blev bekräftad en praktikplats vid IKEA Communications AB i Älmhult, Sverige. Detta var det jag ville mer än någonting annat! Nu kommer jag att få chansen att lära mig sådant som jag önskar att jobba med efter mina studier. Ett steg i absolut rätt riktning!

IKEA Communications AB

Thanks to the fantastic surprise I got yesterday I got a bit more energy to continue my design studies. I got accepted to an internship placement at IKEA Communications Ab in Älmhult, Sweden. This was what I wanted, more than anything! Now I’ll get the chance to learn things that I wish to work with after my studies. Absolutely a step in the right direction!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

