POP TAB PROJECT STARTED

Pop tab purses in the making. | qandvictoria.wordpress.com

Tillverkning av prototyp

För ungefär ett år sedan påbörjade jag ett projekt som just då kändes som ett evighetsprojekt, och det tog ända tills nu innan jag påbörjade projektet “på riktigt”. Igår började jag nämligen tillverka den första prototypen för det som jag faktiskt kommer att börja tillverka av mina pop tabs. Jag har redan fått ihopsamlat tusentals stycken tack vare utomstående hjälp, och nu börjar den första produkten småningom vara färdig. Om det blir tillräckligt bra kommer jag dessutom att sätta upp dem till salu – vartefter jag får tillverkat ett tillräckligt stort lager för att kunna börja sälja förstås!

Prototype production

About a year ago I started a project which then felt like an everlasting project, and it took until now before I started it “for real”. Yesterday I started making the first prototype for the thing I will actually start to produce of my pop tabs. I have already collected thousands of tabs thanks to a lot of outside help, and now the product is soon starting to be done. If they get good enough I will also put them up for sale – once I have produced many enough to be able to sell them, that is.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

