VÅR NYA FAMILJEMEDLEM

Piscina Isabella bed from Sotka. | qandvictoria.wordpress.com

Vår nya säng

Vår nya familjemedlem blev levererad igår kväll och den är mer gigantisk än vi båda kom ihåg. Vi har ju just nu ett relativt stort sovrum, men sängen ser ändå stor ut fastän det bara är en 160 cm bred säng. För mig, som dessutom är lång, så är den otroligt hög. Om jag sitter på sängkanten kan jag dingla med benen, och varje gång jag kryper upp i sängen får jag ta ett litet skutt för att ens komma upp i den. I love it, den är perfekt!  Värt varje peng!

Our new bed

Our new family member was delivered yesterday evening, and it’s even more gigantic than we both remembered. We have now quite a big bedroom, but the bed looks huge anyway even though it’s only a 160 cm wide bed. For me, who is long, it’s also really high. If I sit on the edge I can swing my legs, and every time I crawl up in my bed I have to take a small jump to even get up in it. I love it, it’s perfect! Worth every penny!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

