PRESSING PAUSE

Här är det ju helt dödstyst nuförtiden, tråkigt – jag vet! Men jag tror jag måste trycka på paus knappen för en tid framöver, jag har helt enkelt inte tid, och inte ork heller (med tanke på att jag nästan varje kväll somnar framför TV:n kring klockan åtta). Skolarbetena hopar sig, och på måndag påbörjar jag mitt examensarbete! Det kommer att vara intensivt, så intensivt.

Sommarsäsong på IKEA

För tillfället är det också MASSOR att göra vid IKEA Com&In, sommarsäsongen är på kommande, och alla säsongsprodukter skall fram. Hela den här veckan har vi byggt balkonger och vi har nu börjat proppa dem – verkligen jätteroligt om ni frågar mig. Ännu ett stressmoment just nu är det här med jobb/sommarjobb. Får jag själv välja så kommer ett jobb serverat på silverfat här inom några veckor. Men hur ofta går det nu riktigt så enkelt? Men, som sagt, återkommer när det finns lite extra andrum.

Internship at IKEA Raisio. | qandvictoria.wordpress.com

Here is deadly quiet nowadays, boring – I know! But I think I have to press pause now for a while, I just do not have time or energy (considering that I fall asleep in front of the TV every evening around eight). School work start to gather, and on Monday I’m starting my degree project! It will be so intensive, oh so intensive.

Summer season on IKEA

At the moment there’s A LOT to do at IKEA COM&In, summer season is just around the corner and all the seasonal products need to be put out in the store. This whole week we have been building balconies and we have now started propping them – really fun if you ask me. Another stressful phase is about job/summerjob. If I could choose myself someone would serve me one on a silver plate within a couple of weeks. But how often does it happen that easily? Well, anyway, I will get back to you once I have more time.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

