ADOBE CREATIVE SUITE 6

Adobe Creative Suite 6. | qandvictoria.wordpress.com

En investering inför framtiden

Aldrig mer kommer jag att behöva oroa mig för hur jag skall få fixat mina bilder, eller vilket program jag skall använda för att kunna göra “lite bättre grejer”. För nu har jag ÄNTLIGEN skaffat Adobe Creative Suite! Det är synd att Adobes produkter kostar så jädrans mycket, annars skulle jag lätt ha skaffat alla deras program. Den version jag har nu innehåller “bara” Photoshop, InDesign, Illustrator, Bridge, Media Encoder och Acrobat X, medan Master Collection innehåller 18 olika program. Men jag är världens gladaste ändå!

An investment for the future

I will never again need to worry about how to fix my pictures or which program to use when I want to make “a bit better stuff”. ‘Cause now I have FINALLY got Adobe Creative Suite! It’s a pity that Adobe’s products cost so much, otherwise I would easily have got all their programs. This version that I have now contains “only” Photoshop, InDesign, Illustrator, Bridge, Media Encoder and Acrobat X, while Master Collection contains 18 different programs. But I’m still the happiest person on this planet!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “ADOBE CREATIVE SUITE 6

    1. Joo, de e ju ändå program ja använder varje dag å nånting ja kommer att behöva sen i framtida jobb, så helt klar en investering för framtiden! :)

Let's talk! I will answer your comment here below :)

