SAMSUNG GALAXY S4 MINI

Samsung Galaxy S4 Mini. | qandvictoria.wordpress.com

Min nya telefon

För ungefär en vecka sedan fick jag nog av min gamla telefon. Den hade hängt med i ungefär tre år och krånglade med det mesta. När alarmet slutade fungera och den började stänga av sig själv lite nu som då så tyckte jag att det var dags att införskaffa mig en ny telefon. Det blev en Samsung Galaxy S4 Mini som en alltför tidig julklapp, och hittills är jag mycket nöjd med den! Innan hade jag en Samsung S5230, touch screen hade den men inget egentligt internet eller appar att installera till den. Så att ha en telefon som jag kan kolla busstidtabeller och gps på känns som en otrolig bekvämlighet som jag alltid har önskat mig. Hoppas att den håller en tid så man slipper punga ut 400 € varje år.

My new phone

About a week ago I’ve had enough of my old cellphone. I had had it for about three years and most things were malfunctioning. When the alarm stopped working and it started to shut itself down, I felt it was time to get a new phone. This time I got a Samsung Galaxy S4 Mini as a way too early Christmas gift, and this far I’m very pleased with it! Before, I had a Samsung S5230, it had touch screen, but not really any internet or apps that you could install to it. So to have a phone, from which you can check bus schedules and gps feels like such a comfort which I have always wanted. I hope it lasts for a while, so I don’t have to spend 400 € every year.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “SAMSUNG GALAXY S4 MINI

  1. Dyra e dom, men verkligen värt pengarna. :) Har ju själv en S2:a som nu har ett år på nacken, men jag är lika nöjd varje gång jag kikar på den.

Let's talk! I will answer your comment here below :)

