MY PRODUCT HAS BEEN SEEN ON TV

Bild 1 från linnanahde 2 | 3 | 4 är skärmdumpar från MTV Katsomo.
Picture 1 from linnanahde 2 | 3 | 4 are screenshots from MTV Katsomo.

Q& Design product seen on TV! | qandvictoria.wordpress.com

Min produkt i Enbuske & Linnanahde Crew

Igår när jag kom hem från min praktik satt min kille och tittade på Enbuske & Linnanahde Crew i TV, och i förbifarten nämner han åt mig att den ena programledaren har ett halsband som ser precis ut som dom jag tillverkade och sålde på julmarknaden vid Vanhan Suurtorin Joulumarkkinat i Åbo. Efter att ha fått det bekräftat från Aki Linnanahde himself, så visst är det min produkt som hänger kring hans hals i det senaste avsnittet av Enbuske & Linnanahde Crew! Så himla roligt, och så otroligt påträffande med tanke på att min kille annars inte brukar titta på programmet. Om ni vill titta på programmet så hittar ni det här på MTV Katsomo (är väl bara tillgängligt i Finland?), och vill ni beställa ett likadant halsband som Aki Linnanahde så kan ni göra det genom att kontakta mig på victoria.qvist@gmail.com!

Q& Design product seen on TV! | qandvictoria.wordpress.com

My product in Enbuske & Linnanahde Crew

Yesterday when I came home from my internship placement my boyfriend was watching Enbuske & Linnanahde Crew on TV, and he quickly mentioned that one of the program hosts is wearing a necklace that looks exactly like the ones I was producing and selling at the Christmas market at Vanhan Suurtorin Joulumarkkinat in Turku. After getting it confirmed from Aki Linnanahde himself, so yes it is my product that is hanging around his neck in the latest episode of Enbuske & Linnanahde Crew! So darn fun, and so unbelievably random since my boyfriends doesn’t normally watch the program. If you wanna watch the program, you find it here on MTV Katsomo (I think it’s only available in Finland?), and if you wanna order the same kind of necklace as Aki Linnanahde, you can do it by sending me an e-mail on victoria.qvist@gmail.com!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

4 thoughts on “MY PRODUCT HAS BEEN SEEN ON TV

  1. Häftigt : ) Det såg jättesnyggt och manligt ut! Men du brukar ju säga att män gillar din design, och det verkar stämma : )

Let's talk! I will answer your comment here below :)

