SHOP WINDOW STYLING

Product presentation by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com

Mitt näyttötyö

Nu är det bara två dagar kvar av denna praktikperiod, tro det eller ej! Både måndag och tisdag denna vecka har jag spenderat ensam i Sokos hörnfönster. Jag har nämligen jobbat på mitt näyttötyö (displayarbete?) för denna praktikperiod, och eftersom jag fick välja själv vad jag ville göra så valde jag självklart det svåraste. Utvärderingen idag gick riktigt bra, och med högsta vitsord kan jag väl inte vara annat än nöjd? Temat jag valde att jobba med var valborg, vår och picknick (= lite festligare kläder). Slutresultatet av mitt arbete kan ni se på bilden här ovanför.

My näyttötyö

Now it’s only two more days of this internship placement, believe it or not! Both Monday and Tuesday this week I have spent alone in Sokos’ corner window. I have been working on my näyttötyö (display work?) for this internship period, and since I got to choose myself what I wanted to do, I ofcourse chose the most difficult one. The evaluation today went really good, and since I got the best grade I can’t be anything else than happy? The theme I chose to work with was Vappu (Walpurgis night), spring and picknick (= nicer clothing). The end result of my assignment you can see in the picture above.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “SHOP WINDOW STYLING

  1. Snyggt jobbat! Fint “arbetsprov”(?),( “visuell presentation”(?)), som faktiskt för tankarna till valborgsfirande : )

Let's talk! I will answer your comment here below :)

