JAG HAR BLIVIT MED JOBB

Job as a marketing designer. | qandvictoria.wordpress.com

Förlängt kontrakt

Redan förra veckan fick jag ett erbjudande om att fortsätta jobba på Motonet som marknadsföringsdesigner, men jag har valt att vänta tills kontrakten är skrivna innan jag velat dela med mig av nyheten. För helt ärligt, jag kan knappt tro att det är sant! Kontraktet jag har nu gäller fram till sista mars nästa år, och det känns uuunderbart att veta vad jag kommer att göra de kommande sju månaderna!! Inga skoluppgifter, en inkomst varje månad som räcker till mera än hyran och mängder av egen fritid. Loving it!

An extended contract

Already last week I got an offer to keep on working for Motonet as a marketing designer, but I’ve chosen not to tell anyone before the contracts actually have been written. ’cause honestly, I can’t believe it’s true! The contract I have now is until last of March next year, and it feels aaawesome to know what I’ll be doing these upcoming seven months!! No school assignments, an income every month that is enough for more than the rent and loads of sparetime. Loving it!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

4 thoughts on “JAG HAR BLIVIT MED JOBB

Let's talk! I will answer your comment here below :)

