ÅBO OCH BLOGGSAMARBETEN

Turku, Finland. | qandvictoria.wordpress.com

Bloggandet börjar ta fart

Ojoj, har så mycket roligt på G just nu att tiden bara springer iväg! På torsdag har jag ett bloggevenemang genast efter jobbet, så kvällen lär gå åt till det. Nästa vecka har jag ett bloggsamarbete OCH lillajulfest tillsammans med kaduilla.fi gänget! Sen har jag också ett eget projekt på gång utöver allt detta, så nu verkar det som om bloggandet börjar ta fart! Mycket roligt, och inte mig emot! Har just DU ett företag i Åbo-trakten som du skulle vilja se representerat på min blogg, tveka inte att kontakta mig på victoria.qvist@gmail.com ! Jag letar hela tiden efter nya samarbetspartners och jag är öppen för alla typer av samarbeten.

The blog is starting to gain momentum

Wow, there’s so much stuff going on right now that time just flies away! On Thursday I have a blogevent right after work, so then I will be busy. Next week I have a blog collaboration AND Christmas party with the rest of the kaduilla.fi group. And then I also have my own project going on, so it really seems like my blogging is starting to gain momentum! Really fun, and I don’t mind at all! Do YOU have a company around Turku area that you would want to see represented on my blog, don’t hesitate to contact me on victoria.qvist@gmail.com! I’m all the time looking for new cooperation partners and I’m open for all kinds of collaborations.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “ÅBO OCH BLOGGSAMARBETEN

    1. Tack! Bilderna är från min instagram, behändigt att fota dit när man e ute å lallar på i Åbo :) hmm.. om jag minns rätt finns svanen målad på ett hus mellan hamnen och Patterinhaka. Den e gigantisk!

Let's talk! I will answer your comment here below :)

