ATT NJUTA AV STUNDEN

Turku, Finland. | qandvictoria.wordpress.com

Att göra sånt som känns roligt för stunden

Som ni märker så gapar det ganska tomt här mellan inläggen, och det är av den enkla orsaken att det inte händer speciellt mycket just nu. Jag jobbar, kommer hem, chillar, gör sånt jag tycker är roligt för stunden, chillar lite till, och går sedan och lägger mig. Känner att jag inte riktigt orkar just nu, speciellt på helgerna. Och det är så skönt, att känna att jag inte orkar alltså. Då behöver man inte heller stressa över att man inte har något att göra. Så igår till exempel, då var vi ute i över fem timmar! Och jag hade så roligt, hittade massor av geocacher och fick se en helt ny sida av underbara Åbo. Idag har jag träningsvärk och väntar på nästa veckas solskensväder, bara så att jag kan gå ut på jakt igen. Hur har jag inte börjat med detta tidigare?

Turku, Finland. | qandvictoria.wordpress.com

To do things which feels fun for the moment

As you may have noticed it’s quite empty in between my blogposts, and that’s just ’cause of that simple reason that nothing special is happening and the moment. I work, come home, chill, do stuff I feel like doing, chill some more, and then I go to bed. I feel that I don’t really have the energy to do anything right now, especially not during weekends. And it’s so nice, to feel that I don’t have the energy I mean. Then you don’t either have to stress about not having anything to do. So, yesterday for example, we were outside for more than five hours! And I had so much fun, found loads of geocaches and got to see a completely new side of wonderful Turku. Today I have muscle ache and I’m just waiting for next week’s sunshine, just so I can go out to cache some more. Why haven’t I started with this earlier?


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

