FÖRÄNDRINGARNAS VINDAR

Från inredningsbloggare till Åbobloggare

Jag känner hur förändringarnas vindar blåser, lite i taget. Den här bloggen håller för tillfället på att ta ännu ett steg längre bort från inspiration och inredning. Allt hände nog i samband med att jag pausade med tillverkningen av mina egna produkter, och helt plötsligt började det komma erbjudanden från företag runtom i Åbo. Jag tror det var då jag visste att nu är det dags att satsa på annat en stund, se vad Åbo har att erbjuda, hitta på äventyr i staden jag bor i. Sen började jag på med geocaching, som i sin tur har visat sig vara riktigt spännande och som visar mig helt nya sidor av vackra Åbo. Jag tycker själv jag känt till Åbo rätt bra tidigare, men nu börjar jag inse hur mycket som finns osett i denna ljuvliga del av Finland! Jag kommer nog att fortsätta dela inspiration och låta er göra en störtdykning i mitt arkiv lite nu som då. Men just nu vill jag visa er allt det roliga som hör min vardag till. Det blir nog aldrig en vardagsbloggare utav mig, utan snarare vill jag klassa mig som en… Åbobloggare. Den titeln tar jag mig an för en tid framöver, prövar på, känner efter. Kanske det passar mig, kanske inspirationen kommer tillbaka sen när jag börjar producera egna produkter igen. Den som lever, den får se.

From interior blogger to Turku blogger

I can feel the winds of change blowing, little by little. This blog is about to take another step further away from inspiration and interior design. I think everything started to change when I paused the production of my own products, and all of a sudden I started to get offers from companies around Turku. I think that’s when I knew that now it’s time to try something else for a while, see what Turku has to offer, find adventure in the city I live in. And then I started with geocaching, which has been really exciting and that shows me completely new sides of beautiful Turku. I think myself that I have been familiar with Turku from before, but now I’m starting to realize how much there is still to see in this lovely part of Finland! I think I will continue sharing inspiration and let you dive into my archive a little bit now and then. But right now I want to let you in and show you the fun parts that happens in my life. There wont ever become a spare time blogger of me, I would rather put myself in the category… Turku blogger. I will take that title for a while now, try it out, feel how it feels. Maybe it will fit me, maybe the inspiration will come back later on once I start producing my own products again. Only time will tell.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “FÖRÄNDRINGARNAS VINDAR

    1. Hehe, bra det finns någon som hejar på den idén! :D känns som om jag blivit mätt på allt med inredning på senaste tid, så kanske det bara är dags helt enkelt… ;)

Let's talk! I will answer your comment here below :)

