NEW FROM THE BEDROOM

Bedroom by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com

Nya foton från sovrummet

Sedan vi renoverade här hemma så har jag ju hunnit posta en del bilder från hur slutresultatet blev. Bilderna från sovrummet blev jag ju aldrig nöjd med och jag har väntat på ett tillfälle för att ta nya bilder. Tomten kom dessutom med nya lakan under mellandagsrean, vilket jag också har väntat på! Så, förra helgen när solen ÄNTLIGEN tittade fram knäppte jag några nya foton, och dom tänkte jag nu bjuda på denna torsdag. Fint och vårigt med sol och röda tulpaner!

New photos of the bedroom

Since we renovated our home I’ve been posting quite a few pictures of the end result. I was never satisfied with the pictures from the bedroom, and I have been waiting for the right time to take new ones. Santa also came with new sheets after Christmas, which I’ve also been waiting for! So, last weekend when the sun FINALLY was out, I took a couple of new photos. And I was thinking to show them to you now, this Thursday evening. The sun and the red tulips makes it so pretty and makes it feel like spring!

Bedroom by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com

Bedroom by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com

Bedroom by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

4 thoughts on “NEW FROM THE BEDROOM

  1. Alltså jösses vilka snygga bilder! Vet du förresten om Varför Paris-postern finns o köpa nån annanstans än Turku design festival? Ja sku så gärna skaffa en, nu när ja inte mera e Åbobo…

    1. Tack så jättemycket! :) jag tror faktiskt att man kan beställa via deras Facebook sida – Uuden muotoilun yhdistys! Å nu när ja kollar deras Facebook sida ser jag att dom säljs just nu också hos Roots Cultural Movement i Åbo. Hoppas du hittar! :)

Let's talk! I will answer your comment here below :)

