WINNER OF COTTON BALL LIGHTS

Bedroom by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com

Nya cotton ball lights till sovrummet

I december ordnade Amalia en tävling på Instagram som jag deltog i. Det enda man behövde göra var att posta en bild av den produkt man skulle vilja vinna och tagga bilden med #amaliaxmas och @amaliainspiration. Hur glad blev jag sen när jag märkte att jag var vinnaren i tävlingen? Äntligen skulle jag få mitt andra set av cotton ball lights som sen skulle få ta plats i sovrummet. När jag hade hämtat ut mitt paket märkte jag att färgerna skiftade mera mot baby blå istället för turkost, vilket jag också hade förväntat mig. Inget större problem med det än att jag målade om de ljusblå bollarna till turkost, och de mörkblå bollarna till svart – och voila! Ett slutresultat som matchar sovrummet perfekt!

New cotton ball lights to the bedroom

In December Amalia organized a competition on Instagram that I took part in. The only thing you had to do was to post a picture of the product you wanted to win and to tag the picture with #amaliaxmas and @amaliainspiration. I got so happy when I found out that I had won the competition! Finally I was gonna get my second set of cotton ball lights, which would later on be put in the bedroom. When I had collected the package I noticed that the colors shifted more towards baby blue instead of turquoise, which I had also expected. Not a bigger problem than painting the light blue balls to turquoise and the dark blue balls to black – and voila! An end result that matches the bedroom perfectly!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

