GULDKORN UR ARKIVET

A blast from the past. | qandvictoria.wordpress.com

Minnen från 2004

Glad påsk! Jag ser andra som delar foton av glatt uppklädda påskhäxor från när de själva var yngre. Men eftersom jag själv inte har tillgång till andra foton än mina allra äldsta digitala foton så grävde jag i mina arkiv för att se om något annat roligt hände den här tiden på året för x-antal år sedan. 1-4 april 2004, alltså elva år sedan (!), spenderade jag i Ruka tillsammans med ett gäng andra ungdomar, och än idag är det ett mycket roligt minne jag har. Kanske ni som var med minns bilderna ovan? Haha, älskar att gräva i arkiven och hitta gamla guldkorn! Borde göra det oftare.

Memories from 2004

Happy Easter! I can see that other people are sharing photos of dressed up Easter witches from when they were younger. But since I don’t have access to any other photos than the very oldest digital photos I have taken, I went through the archives to see what else happened around this time many years ago. 1-4 April 2004, so eleven years ago (!), I spent in Ruka together with a bunch of other youths, and still today this is a very great memory I have. Maybe you who were there with me still remember these photos? Haha, I love going through the archives to find old photos! I should do it more often.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

6 thoughts on “GULDKORN UR ARKIVET

    1. Jag blev så inspirerad när jag såg att folk postade foton från när dom själva va påskhäxor! Just denna Ruka resa från 2004 är första mappen jag har på min dator, och helt galet när man tänker att det är elva år sen redan! Man börjar bli gammal… :D

Let's talk! I will answer your comment here below :)

