PREPARE FOR TAKEOFF

Off to Norway! | qandvictoria.wordpress.com

En förlängd weekend i Norge

Nu är det bara några timmar kvar tills jag sitter på bussen på väg till Helsingfors-Vanda flygplats. Ni minns väl kanske från tidigare vart det är jag reser iväg? Ja, Norge är det alltså som står på agendan! Det känns som om jag konstant har varit ute på resande fot de senaste veckorna och jag hoppas innerligt att tröttheten skall ge efter när jag väl landar på Oslo flygplats. Om allt går enligt planerna (och Finnair håller sig ifrån att strejka just för mitt plan från Bergen till Helsingfors) så är jag tillbaka i Åbo på måndag kväll. Instagram lär jag väl uppdatera vartefter, men så kan det ju också hända att jag tar fullt ut av min semester och totalstrejkar från sociala medier. Skönt det också ibland.

A prolonged weekend in Norway

Now there’s only a few hours left until I’m on the bus that will take me to Helsinki-Vantaa airport. You maybe remember from before where it is that I’m going? Well yeah, I’m traveling to Norway! It feels like I’ve been on the go constantly the last few weeks, and I’m really hoping that my tiredness will give in once I arrive at Oslo airport. If everything goes as planned (and Finnair won’t have a strike for my flight from Bergen to Helsinki), I will be back in Turku on Monday evening. I’ll probably keep updating Instagram, but it might also be that I’ll enjoy my vacation to the fullest and have a complete strike from all social media. That’s also nice sometimes.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “PREPARE FOR TAKEOFF

Let's talk! I will answer your comment here below :)

