GRADUATION DAY

Graduation day! | qandvictoria.wordpress.com

Utexaminerad visuell marknadsförare

Huuur är det möjligt att det redan är sista maj?! Jag kan knappt förstå att vi påbörjar juni 2015 imorgon, helt otroligt. Den här helgen har varit en stor helg för många ungdomar och jag kan ju erkänna att den har varit rätt stor även för mig! I fredags fick jag nämligen min andra yrkesmässiga examen, så nu kan jag officiellt titulera mig som visuell marknadsförare! Jag firade inte på något speciellt sätt, utan befann mig faktiskt på jobb med flunsa och dessutom med regn på andra sidan fönstret. För mig är det nu sju år sedan jag tog studenten (några studentfoton ser du i det här inlägget), och ack så mycket som har hänt sedan dess. Jag har växt så mycket inombords, jag känner mig själv bättre än någonsin, och jag ser mycket fram emot vad framtiden har att ge.

Graduated visual merchandiser

Hooow is it possible that it’s already last of May?! I can hardly believe that we start off with June 2015 tomorrow, unbelievable. This weekend has been a huge weekend for many youths, and I can also admit that it’s been quite a big weekend for me too! On Friday I got my second professional degree, so now I’m officially a visual merchandiser! I didn’t celebrate in any special way, I was actually at work, with a flue and rain on the other side of the window. For me it’s now seven years ago since I got my matriculation examination (some graduation photos you see in this blogpost), and oh how much that’s happened since then. I have grown so much inside, I know myself better than ever, and I so look forward to seeing what the future has to offer.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

