HEMLEVERANS FRÅN NORGE

Lilacs in Bolia vase. | qandvictoria.wordpress.com

Shopping i Norge

När jag var i Norge på besök hos min barndomsvän så blev det ju förstås lite shopping från inredningsbutikerna vi besökte. Vid Bolia stod jag länge och velade fram och tillbaka, för jag skulle lätt ha kunnat köpa ALLT som fanns i butiken! Min barndomskompis skulle flytta tillbaka till Finland någon vecka senare, så hon erbjöd mig hemleverans till Åbo ifall jag köpte något. För ungefär en vecka sedan fick jag hem mina vaser som jag köpte när jag var där och eftersom jag plockade åt mig några syrénkvistar igår tänkte jag att jag samtidigt kunde visa mina inköp. Med detta så inleder jag midsommarhelgen och önskar er alla en glad midsommar! Här nere i söder lovar de regn hela helgen och vi är dessutom helt utan planer, så vi får se vad vi gör av den här helgen. Hoppas på bättre tur för er andra med vädret!

Shopping in Norway

When I was visiting my childhood friend in Norway we also happened to do some shopping in the interior design stores that we went to. In Bolia I had a lot of troubles making up my mind what to buy, ’cause I could easily have bought EVERYTHING in that store! My childhood friend was gonna move back to Finland a couple of weeks later, so she offered me home delivery to Turku in case I bought something. About a week ago I got my vases delivered, and since I picked a bouquet of lilacs yesterday I was thinking that I could show you my purchases at the same time. Now I start off my midsummer’s weekend and wish you all a great midsummer! Here in south they have promised rain during the whole weekend, and we don’t even have any plans. So we’ll see what we make of this weekend. I hope you’ll have better luck with the weather!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

10 thoughts on “HEMLEVERANS FRÅN NORGE

  1. Såå himla fina, särskillt den med syre´nerna i! Vädret här hemma helt bra igår, och inte fyskamm idag heller, så vi får vara nöjda : ) Hoppas er helg har varit, och fortsätter att vara, fin trots allt!

Let's talk! I will answer your comment here below :)

