DE VA DEN SEMESTERN

Flowers and photography. | qandvictoria.wordpress.com

Min sommarsemester

I söndags hade jag min sista semesterdag och början på veckan har minsann känts tung när väckarklockan har ringt vid fem-sex tiden. Tre veckor gick som vanligt alltför snabbt, men det har i alla fall känts som om jag har fått avprickat det mesta på min “sommar-to-do-lista”. Jag besökte Flow Park, Bostadsmässan i Vanda, djurparken Högholmen i Helsingfors och sen var jag hemma i Österbotten under en hel vecka också. Då hann jag två gånger på Jakobs Dagar, och hann träffa så gott som alla som jag hade planerat att träffa. Jag avslutade semestern med att gå på en av mina närmsta vänners bröllop – och det var så otroligt vackert! Ja, som ni ser så sitter jag inne med en hel del bilder från semestern, men dom får ni se senare.

My summer vacation

On Sunday I had my last vacation day, and the beginning of this week has felt quite tough when the alarmclock has rung around five-six in the morning. Three weeks went by way too fast, but atleast it has felt like I’ve accomplished most of the stuff on my “summer-to-do-list”. I visited Flow Park, Asuntomessut in Vantaa, Korkeasaari zoo in Helsinki, and then I was visiting Ostrobothnia for a week also. Then I went to Jaakon Päivät during two days, and I also had time to meet pretty much everyone I had planned to meet. I ended my vacation at one of my best friend’s wedding – and it was so beautiful! So, as you can see I have a lot of pictures to show you, but that will have to wait until later.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

