FORMEX 2015

Formex 2015. | qandvictoria.wordpress.com

Formex inredningsmässa

Nu är jag hemma igen efter en rolig och givande tripp till Stockholm och Formex mässan! Det var lite roligt att vara på en fackmässa för inredning och att ha Motonet Oy på min namnlapp – jag fick många gånger frågan var jag jobbar eller vilken butik jag kommer ifrån och Motonet hör ju inte precis till inredningsbranschen ;) Men när man registrerade sin biljett behövde man fylla i företagets namn, så då fick det bli det! Nåväl, nu är inspirationskontot påfyllt i alla fall, och jag har en hel del bilder som jag kommer att visa er. Stay tuned!

Formex interior design fair

Now I’m back home after a fun and giving trip to Stockholm and the Formex fair! It was a bit funny to participate in a trade fair for interior design and to have Motonet Oy on my name tag – quite often I got the question where I work or from which store I come from, and Motonet doesn’t really belong to the interior design industry ;) But when registering your ticket, you had to fill in company name, so then I had to put that! Oh well, now I’m atleast full of inspiration again, and I have quite much pictures to show you. Stay tuned!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

