SETTLING IN

Tallinn, Estonia. | qandvictoria.wordpress.com

Överföring från en blogg till en annan

Nåjaa, småningom börjar saker och ting falla på plats här på den nya bloggen. Har haft lite problem med importeringen av gamla blogginlägg, men nu borde det vara fixat! Nu borde också ni som följer mig på Bloglovin’ ha blivit flyttade till denna bloggadress, men om ni märker av några problem är det bara att ta kontakt och jag försöker fixa det. Annars då? Hösten har anlänt och jag försöker att ha så lite program som möjligt just nu. Känns som om sommaren var alldeles för kort och att jag behöver en längre paus nu när kylan och mörkret börjar smyga sig på. Men, jag har ju i alla fall en hel del blogginlägg som ligger och väntar på att bli publicerade, så snart tänkte jag posta de sista texterna och fotona från sommarens händelser. Bland annat har jag massor av Tallinn tips och en hel del bilder från sommarens bröllop på kommande.

Transfering from one blog to another

Well, soon everything’s starting to fall into place here on my new blog. I’ve had some troubles importing my old blogposts, but now it should be taken care of! Now also you, who’re following me on Bloglovin’, should be moved to this blog address, but if you notice some problems, let me know and I will try to fix it. What else then? Autumn has arrived and I’m trying to have as little program as possible right now. It feels like summer was way too short and that I’m in need of a longer break now when it’s starting to get cold and dark outside. But, at least I have a lot of blogposts that are waiting to be published, so soon I’ll start to post the last texts and photos from this summer’s happenings. I have a lot of Tallinn tips coming up and a whole bunch of pictures from the wedding I attended this summer.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

4 thoughts on “SETTLING IN

  1. Känns som jag missat en massa på din blogg när tydligen min Bloglovin inte funkat för din blogg. Men nu är jag med igen och har mycket att läsa. Skoj! :)

    1. Jag har också haft problem med en del bloggar som jag brukar följa på Bloglovin’! Vissa av dom visar t.o.m. att dom inte skulle existera mera, men när man går in på deras bloggadress så finns visst nya inlägg att läsa. Jättekonstigt, och störande förstås :) men hoppas allt funkar bra för min blogg nu framöver, bara att meddela mig om du märker av något konstigt :)

Let's talk! I will answer your comment here below :)

