TIME TO NOMINATE YOUR FAVOURITES

Finland-Swedish blog gala. | qandvictoria.wordpress.com

Finlandssvensk bloggala

Om mindre än sex veckor, mera specifikt lördagen den 21 november, ordnas evenemanget Galan 2015 i Vasa Stadshus. Galan 2015 är en bloggala där finlandssvenskar kommer att belönas och hedras för sina utföranden under året 2015. Idag har röstningen för nomineringarna dragit igång, så nu är det upp till er att göra er röst hörd! Vem vill ni se i topp tre i de olika kategorierna? Jag försökte själv kolla vilken av kategorierna som jag skulle vilja bli framröstad i, och mina favoriter är nog “årets kreativa blogg” eller “årets personliga blogg”. Jag skulle bli jättemegaglad att få just din röst i någon/båda av kategorierna – så kära bloggläsare/familj/vänner/bekanta, nominera mig på finlandssvenskabloggare.com! Tack, tack, tack! Ps. I nomineringsblanketten fyller man i sitt namn, sin e-post adress och sedan en bloggadress/namn på person per kategori (går också att lämna tomt). Man får bara skicka in en blankett per person, så det gäller att tänka efter ordentligt innan man skickar in den!

Finland-Swedish blog gala

In less than six weeks, or more specifically on Saturday 21st November, they are organizing Galan 2015 in Vaasa. Galan 2015 is a blog gala where Finland-Swedish persons will be rewarded and honored for their accomplishments during 2015. Today the voting for nominations has started, so now it’s up to you to make yourself heard! Who do you want to see in top three in the different categories? I tried to check myself which categories that I would want to be voted for, and my favourites are “årets kreativa blogg” (this year’s creative blog) or “årets personliga blogg” (this year’s personal blog). I would be really really happy if I would get your vote in any/both of the categories – so beloved blog readers/family/friends/acquaintances, nominate me on finlandssvenskabloggare.com! Thank you, thank you, thank you! Ps. You will need to fill out name, e-mail and then a blogaddress/name of a person per category (you can also leave empty). You can only send in one form per person, so you need to think carefully before you send it in!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

10 thoughts on “TIME TO NOMINATE YOUR FAVOURITES

  1. Wehoo va roligt att nomineringen äntligen börjat! Och va bra att du skrev vilka kategorier du gillar bäst, då vet jag vart jag lägger en röst ;)

    1. Åh, tack för den! Jag har redan hunnit rösta och kan väl avslöja så pass mycket att du också fanns med på min lista ;) så roligt nu när det äntligen har dragit igång! :D

        1. Jag har faktiskt inte bestämt mig ännu om jag deltar i Galan eller inte! Skulle vara sååå roligt, och känns lite som ett måste då det ändå ordnas något så här stort så sällan. Vi får se! Borde försöka fixa samkörning här söderifrån i så fall :)

Let's talk! I will answer your comment here below :)

