EVERYTHING COMES TO AN END

Product tag by Q& Design. | qandvictoria.wordpress.com

Prioriteringar och avslut

Hejsan hoppsan, här har vi ett klassiskt bevis på att livet kommit emellan! Jag har haft helt galna dagar i jobbet de senaste två veckorna, och det har blivit en hel del timmar övertid. Ni kan säkert tänka er hur mycket den egna datorn lockar när man kommer hem från jobbet där man har suttit 10-12 timmar framför datorskärmen? Nä, precis. I och med den här lilla pausen så har jag också beslutat mig för att trappa ner på bloggandet – nu vill jag ha mer tid till träning, att planera vår kommande resa och att tillverka egna produkter. Ja förresten, orsaken till valet av rubrik glömde jag nästan nämna! I dag är det två veckor tills kaduilla.fi är ett minne blott – den sista december är den sista dagen som sidan är uppe. Idag satte jag mig ner och raderade allt innehåll från min egen blogg, och det kändes så befriande. Everything comes to an end.

Priorities and endings

Well hello, here’s a classic proof of when life has come in between! I have had crazy days in work the last two weeks, and I have gathered a lot of overtime hours. You can probably imagine how enticing my own computer is when coming from work, where I have sat in front of a computer screen for 10-12 hours? No, exactly. This brake has also made me decide to taper off with my blogging – now I want to have more time for working out, planning our upcoming trip and to produce my own products. Oh, by the way, I almost forgot to mention the reason for choosing this headline! Today it’s exactly two weeks until kaduilla.fi will be gone – last of december is the last day that the page is up. So today I sat down and deleted all the content on my own blog, and it felt so relieving. Everything comes to an end.


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

Let's talk! I will answer your comment here below :)

