TRAVEL PLANS FOR 2016

Foto från Pixabay.
Photo from Pixabay.

Golden Gate Bridge in San Francisco, California. | qandvictoria.wordpress.com

Årets resmål

Hej hallå! Här har det hållits paus i exakt en månad nu, så jag tänkte i alla fall titta in och säga hej. Den senaste månaden har till största delen bestått av jobb, jobb och åter jobb. Dessutom är jag inne på min andra veckan nu med en rejäl flunsa, och jag har varit helt däckad efter de många timmarna som jag har jobbat övertid. Men, under de få timmar som jag har varit ledig så har jag faktiskt hunnit planera en hel del inför vår kommande resa! Idag bokade vi in ett möte tillsammans med Kilroy, så efter tisdagens möte tror jag att vi börjar ha reseplanerna ganska på det klara. En liten sneak peek på resmålet kan ni se här ovanför – en hel del av er vet säkert var i världen denna bro finns? Mer detaljerade resplaner kommer jag att berätta vartefter vi bokar flyg och sovplatser, men just nu är allt ännu bara i planeringsskedet. Detta kommer att bli sååå bra!

This year’s travel destination

Hi hello! Now I’ve had an one month break from my blog, so I was thinking to at least pop by and say hi. During this last month I have mainly been working, working and working. I’ve also had a terrible cold during this last one and a half week, so after working many hours overtime I have been totally beat. But, during the few hours of free time I have actually had time to plan our upcoming trip! Today we scheduled a meeting with Kilroy, so after our meeting on Tuesday our traveling plans will most likely be quite clear. A sneak peek of the destination you can see on the picture above – I’m sure many of you already know where this bridge is situated? I will tell you more details about our plans once we start booking flights and sleeping places, but at the moment everything’s just plans and wishes. This is going to be sooo good!


Follow my blog on facebook // bloglovin’ // blogit.fi

2 thoughts on “TRAVEL PLANS FOR 2016

    1. Jag har hört mycket gott om SF, så den staden sattes genast med på listan när vi började planera vår rutt! Vi kommer att åka först till hösten, så det lär vara rätt kallt där just då. Men destinationen vi åker till efteråt lär vara varm även i oktober, så det kanske inte gör så mycket :))

Let's talk! I will answer your comment here below :)

